Przejdź do treści »

Szukaj produktów

Witamy na oficjalnej stronie POWERbreathe

Nauka

Działanie POWERbreathe opiera się na technice powszechnie znanej jako trening oporowy, który wzmacnia mięśnie wdechowe, podobnie jak ciężarki wzmacniają siłę mięśni ramienia.

 

Trening ten został nazwany ‘hantlami dla przepony’ ponieważ zmusza mięśnie oddechowe do zwiększonego wysiłku, aby wzmocnić ich siłę i wytrzymałość. Podczas treningu z POWERbreathe odczuwalne jest zwiększenie wysiłku potrzebnego, aby wykonać wdech. Jest to efekt treningu oporowego działającego na mięśnie używane podczas wdechu – przede wszystkim przeponę i mięśnie klatki piersiowej. Podczas wydechu opór nie występuje i można normalnie wydychać powietrze, pozwalając klatce piersiowej i mięśniom oddechowym rozluźnić się, naturalnie wypychając powietrze z płuc.

 

System treningu POWERbreathe wykorzystuje wypróbowane techniki, wynikające z wyjątkowego rozumienia treningu mięśni wdechowych – treningu progowego. W latach 90. to nowe, dużo bardziej wiarygodne podejście do treningu mięśni wdechowych (w porównaniu z treningiem oporowym) zaczęło być opisywane w literaturze naukowej. Trening progowy polega na oddychaniu z obciążeniem ciśnienia i okazuje się być najskuteczniejszą metodą treningu mięśni wdechowych.

 

Można ćwiczyć mięśnie wdechowe, oddychając przez mały otwór. Dostępne są produkty, które bazują na takim sposobie. Jednak to jakby ćwiczyć z hantlami, z których spadają ciężarki, lub na bieżni, która nagle zwalnia. Nie jest to niezawodny, komfortowy ani efektywny sposób ćwiczenia.

 

·         POWERbreathe opiera się na sprawdzonym systemie ciśnienia progowego

·         POWERbreathe został opracowany i przebadany przez profesjonalistów w dziedzinie nauk sportowych

·         POWERbreathe przeszedł serię dokładnych systematycznych prób w celu opracowania najbardziej efektywnego reżimu ćwiczeń

 

POWERbreathe dostępny jest z wygodnym ustnikiem, poprzez który wdycha się powietrze. Nie wymaga to dużego wysiłku, a urządzenie samo wykonuje całą pracę. Testy laboratoryjne wykazały, że aby osiągnąć maksimum korzyści przy stosowaniu POWERbreathe, trzeba wykonać zaledwie 30 oddechów dwa razy dziennie, co zajmuje mniej niż 5 minut.

 

Po kilku dniach mięśnie wdechowe wzmocnią się, a po 3 tygodniach uczucie duszności zmniejszy się. Po 4-6 tygodniach mięśnie wdechowe powinny być w dużo lepszej kondycji, tak że trening podtrzymujący korzystne efekty będzie mógł być stosowany zaledwie raz dziennie.

 



baner
baner