Przejdź do treści »

Szukaj produktów

Witamy na oficjalnej stronie POWERbreathe

Problemy z oddychaniem

Respiratory Conditions

Dowiedziono klinicznie, że POWERbreathe wzmacnia mięśnie oddechowe, redukuje duszność, poprawia tolerancję na ćwiczenia i podnosi jakość życia u ludzi z poważnymi chorobami układu oddechowego, takimi jak astma, przewlekła obturacyjna choroba płuc (POChP) i zapalenie oskrzeli.

Zespół naukowców z wiodących uniwersyteckich ośrodków Human Performance Research w Wielkiej Brytanii odkrył, że głównym powodem odczuwania duszności jest słabość mięśni, których używamy do oddychania. Ich badania wykazały, że ludzie, którzy ćwiczą i wzmacniają mięśnie, zwykle odczuwają mniejszą duszność i mogą wykonywać czynności, które poprzednio powodowały u nich zadyszkę.

 

Dowiedziono klinicznie, że trening mięśni wdechowych z POWERbreathe wzmacnia mięśnie wdechowe, redukuje duszność, poprawia tolerancję na ćwiczenia i podnosi jakość życia u ludzi z poważnymi chorobami układu oddechowego, takimi jak astma, POChP i zapalenie oskrzeli.

 

Astma

Testy laboratoryjne i randomizowane badania kontrolowane wykazały, że trening mięśni wdechowych przynosi:

  • Redukcję zapotrzebowania na leki nawet o 79%1
  • Redukcję ß2-mimetyków nawet o 79%1
  • Złagodzenie objawów astmy nawet o 75% w ciągu 3 tygodni2

POChP

Testy laboratoryjne i randomizowane badania kontrolne wykazały, że trening mięśni wdechowych przynosi:

  • Zwiększenie siły mieśni wdechowych o 55% (Newall et al., 1998)
  • Poprawę wytrzymałości o 86% (Newall et al., 1998)
  • Poprawę jakości życia o 21%3
  • Zmniejszenie duszności o 36%3
  • Zmniejszenie liczby wizyt u lekarza pierwszego kontaktu o 23%3

POWERbreathe to terapia bezlekowa, bez skutków uboczych, która nie wchodzi w interakcje z innymi lekami

Stosując klinicznie przetestowany system treningu POWERbreathe – 30 wdechów dwa razy dziennie – można szybko zwiększyć siłę mięśni oddechowych.

 

  • Po kilku dniach mięśnie oddechowe będą wydawały się silniejsze 
  • Po 3 tygodniach uczucie duszności zostanie zredukowane
  • Po 4 tygodniach ćwiczenia, takie jak wchodzenie po schodach, staną się łatwiejsze

Badania:

Odnośniki do artykułów naukowych publikowanych w renomowanych czasopismach naukowych recenzowanych przez samych naukowców. Oprócz oryginalnych badań zamieściliśmy także niektóre artykuły poświęcone ćwiczeniu mięśni wdechowych, które zostały napisane przez ekspertów w tej dziedzinie.



baner
baner