Przejdź do treści »

Szukaj produktów

Witamy na oficjalnej stronie POWERbreathe

Seniorzy

Seniors

Jeśli tracisz oddech, wchodząc po schodach, podbiegając do autobusu lub spacerując z psem i czujesz, że cię to ogranicza, ćwiczenia i wzmacnianie mięśni wdechowych może okazać się pomocne.

Trening mięśni wdechowych (oddechowych) z POWERbreathe:

  • Ogranicza duszność i przywraca moc oddechową, co zostało udowodnione naukowo
  • Nie wymaga stosowania leków i nie wchodzi w interakcje z lekami
  • Jest szybki i łatwy w użyciu, przynosząc korzyści już po 4 tygodniach
  • Poprawia moc mięśni oddechowych o 30 – 50%

W miarę upływu lat lub w efekcie chorób starsze osoby dorosłe doświadczają większej duszności niż ludzie młodzi. Z POWERbreathe można nauczyć się znów dobrze oddychać.

 

Zespół naukowców z wiodących uniwersyteckich ośrodków Human Performance Research odkrył, że głównym powodem odczuwania duszności jest słabość mięśni, których używamy do oddychania. Ich badania wykazały, że ludzie, którzy ćwiczą i wzmacniają mięśnie, zwykle odczuwają mniejszą duszność i mogą wykonywać czynności, które poprzednio powodowały u nich zadyszkę.

 

Stosując przebadany w laboratoriach system treningu z POWERbreathe – 30 wdechów dwa razy dziennie – szybko zwiększymy siłę mięśni oddechowych.

 

  • Po kilku dniach mięśnie oddechowe będą wydawały się silniejsze 
  • Po 3 tygodniach uczucie duszności zostanie zredukowane
  • Po 4 tygodniach ćwiczenia, takie jak wchodzenie po schodach, staną się łatwiejsze

Badania:

Odnośniki do artykułów naukowych publikowanych w renomowanych czasopismach naukowych recenzowanych przez samych naukowców. Oprócz oryginalnych badań, zamieściliśmy także niektóre artykuły poświęcone ćwiczeniu mięśni wdechowych, które zostały napisane przez ekspertów w tej dziedzinie.

Badania pokazujące, że trening mięśni wdechowych jest pomocny



baner
baner